Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[03.03.2007] Battlefield 2

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[03.03.2007] Battlefield 2
Autor Wiadomość
MASACRE
Maniak



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post [03.03.2007] Battlefield 2
Battlefield 2 jest kontynuacją niezwykle popularnych PeCetowych gier z gatunku FPS o tytułach Battlefield 1942 i Battlefield Vietnam oraz siostrzaną pozycją w stosunku do Battlefield: Modern Combat dla stacjonarnej konsoli Sony PlayStation 2. Zatem warstwa fabularna przedstawia hipotetyczny konflikt zbrojny z przełomu XX i XXI wieku, natomiast w gronie rywalizujących stron figurują: Stany Zjednoczone, Chińska Republika Ludowa i koalicja państw bliskowschodnich. Oczywiście każdy obóz dysponuje bogatym arsenałem środków bojowych, obejmującym broń ręczną (karabin M-4, pistolet M-9 etc.) i przeróżne wehikuły (około trzydzieści maszyn – m.in. czołg M1A2 Abrams, śmigłowiec UH-60A Black Hawk i pojazd HMMWV).

Wirtualne pola bitew (szczegółowo dopracowane środowisko o bardzo wysokiej interaktywności) nawiązują do prawdziwych lokacji w rozmaitych zakątkach globu ziemskiego (tereny zurbanizowane, zwarte formacje leśne itp.), a jednocześnie w walce może uczestniczyć nawet ponad sto osób (rozmiar danej mapy determinuje ilość żołnierzy, obecnych w konkretnym momencie). Służba wojskowa przebiega nie tylko w ramach pierwszej linii frontu, ale również w sztabie dowódczym – usatysfakcjonowani powinni być więc miłośnicy strzelania i wytrawni stratedzy. Czynione postępy owocują wzrostem rangi militarnej użytkownika, co łączy się z odblokowywaniem ukrytych niespodzianek (np. dodatkowe rodzaje uzbrojenia).

Oprócz zupełnie nowego „silnika”, generującego skomplikowaną oprawę wizualną 3D, zaimplementowano także zaawansowany zbiór algorytmów fizycznych. Realizm zwiększa innowacyjny system, odpowiedzialny za podatność materiałów na penetrację. Trzeba zatem nieustannie uważać, aby znajdować osłonę w należytych miejscach, gdyż drewniany płot ceglanemu murowi nierówny.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:17, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna » FPP, TPP i FPS Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin