Autor |
Wiadomość |
MASACRE
Maniak
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
Wielki update iSRO - Europe |
|
Jak chyba kazdy z nas wie Silkroad w wolnym i nie w wolnym tlumaczeniu znaczy szlak jedwabny. Tak sie nazywa bo ta gra sie niby glownie na Jobach opiera, czyli Trader/Merchant(mozna mowic kto jak woli Trader jest oficjalne) czyli handlarz bierze konika i za pitala z towarem do drugiego miasta i ma kase. Thief czyli zlodziej napada na Traderow by go zabic wziac towar i go sprzedac. Hunter mysliwy pomaga Trader'ą broniac go przed go i jego karawane Thief'ami lub samotnie polujac na nie. W starozytnosci jak to wszytko sie tak odgrywalo szlak jedwabny nie przebiegal pomiedzy 3 miastai w Chinach tylko pomiedzy Europa a dokladnie Rzymem a Chinolami. Dlatego 18 lipca 2007 wyjdzie update SilkRoada z Europa, bedzie wypas xD.
Poszczegolne zmiany:
Triangular Conflict 2 - Job Update
Poprawienie Systemu Party
Pierwsza z nowości jaką przynosi nam ten update to zmiana systemu party podczas wykonywania zawodów:
gracze w trybie zawodu nie mogą znajdować się w party z graczami np. expiącymi
Hunter/Trader nie mogą znajdować się w party z Thiefem
jeśli jesteś w party z innymi graczami w party nie możesz zdjąć Job Itemu
Kolejna nowość - zyski i doświadczenie z dzielone jest po równo wśród wszystkich członków party.
każdy z członków pt otrzyma doświadczenie gdy sprzedawany jest towar,
każdy z członków pt otrzyma doświadczenie gdy zabity zostanie ktoś z przeciwnego zawodu,
hunterzy otrzymają extra kasę gdy traderzy sprzedają swój towar,
każdy z członków pt otrzyma dodatkowe pieniądze gdy trader sprzeda towar.
Nowe rynki zbytu
Do tej pory towar mogliśmy sprzedawać tylko w trzech miastach: Jangan, Downhang i Hotan.
Wraz z tym updatem poza nowymi miastami towar będziemy mogli również sprzedać w trzech specjalnych miejscach: Bandit Stronghold (2), Black Robber Den (4), and Niya Remains (6).
Aby uzyskać możliwość handlu w tych miejscach trzeba będzie wcześniej wykonać pewien Quest i posiadać odpowiedni poziom postaci:
Bandit Stronghold - na 20lvlu quest otrzymamy od Specialty Trader Seopok
Black Robber Den - na 40lvlu, osobą która zleci nam to zadanie będzie Black Robber Den Specialty Trader
Niya Remains Trade Market - wymagany lvl 60, a quest otrzymamy rozmawiając z Niya Remains Specialty Trader Pay.
(powinien byc screen z mapka i gdzie ktorzy NPC sa od towakow ale mialem go ale nie chial sie na siec wrzucic)
Handel Towarami
Tak jak już wcześniej wspomniałem w starej wersji silka handlować można było tylko w obrębie trzech miast. Teraz pojawiły się kolejne trzy miejsca... są jednak pewne ograniczenia co to tego - trzy nowi handlarze nie będą dostępni cały czas.
Zapytasz "więc skąd mam wiedzieć czy są czy ich nie ma?"
Proste: musisz śledzić pojawiające się "in-game messages" (tak jak w przypadku spawnu unikatów)
Jak się handluje?
Tutaj za wiele się nie zmieniło, więc nie ma sensu pisać...
przypomnę tylko, że Traderzy sprzedają swój towar w miastach, thiefy natomiast w mieście thiefów do którego teleportujemy się wraz z skradzionym towarem (jak się dostać do miasta thoiefów - znajdziesz w dziale Poradniki).
Z czego mamy zyski:
trader: zyski z przeprowadzonej karawany, część zysków jest automatycznie odprowadzana dla hunterów
hunter: za pomoc traderom - niewielki % ich zysków, oraz od swojej Gildii Hunterów za ogólne udzielanie się na Jedwabnym Szlaku
thief: zyski ze skradzionych towarów + wypłata z gildii.
Ponadto poprawiony/ulepszony został interface NPC u którego kupujemy towar - teraz wystarczy że wybierzesz na ile "gwiazdek" chcesz iść, a zwierze samo zostanie załadowane.
Oczywiście jeśli takie coś ci nie pasuje, zawsze możesz to zrobić po staremu z wydrukowaną Tabelą Tradera
[link widoczny dla zalogowanych]
ten na szczescie sie udal xd, dobra to jedzziem dalej:
NPC Thiefy i Hunterzy
Do tej pory na jedwabnym szlaku pojawiały się tylko NPC Thiefy - po zmianie, spawnować się również będą NPC Hunterzy.
gdy jesteś Traderem - pojawiają się NPC Thiefy, gdy jesteś Thiefem - pojawiają się NPC Hunterzy
NPC Thiefy & NPC Hunterzy atakować będą najbliższych graczy (członków party)
Czy zdarzyło ci się kiedyś zginąć z ręki zbłąkanego NPC Thiefa? - od wprowadzenia upadtu nie będzie czegoś takiego!
Ani NPC Thief/Hunter nie może zaatakować normalnego gracza, ani normalny gracz nie będzie mógł zaatakować NPC Thiefa/Huntera.
Rozpiska:
normalny gracz - nie może zaatakować NPC Thiefa i NPC Huntera
NPC Thief - może zaatakować tylko Tradera i Huntera
NPC Hunter - może zaatakować tylko Thiefa
Merchant & Hunter - nie mogą zaatakować NPC Huntera
Thief - nie może zaatakować NPC Thiefa
Pozostale drobne modyfikacje
Gdy zostanie już wprowadzony nowy system jobów wszystkie dotychczasowe statystyki zostaną zresetowane a job itemy zostaną automatycznie sprzedane za cenę za jaką je kupiliśmy.
Również dotyczy to pustych i pełnych środków transportu - spokojnie, nic nie stracicie.
C.D.N Tych dalszych czesci bedzie wielie codziennie bedzie jedna dochodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:54, 03 Lip 2007 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|