Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
»
Pomoc w grach i innych :)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
WAŻNE!!
Newsy
Gry
----------------
RPG
MMORPG
RTS
Wyścigi
Sportowe
Przygodówki
FPP, TPP i FPS
Papierówki
Konsole
----------------
PlayStation 2
Download
----------------
Gry
Filmy
Programy
Inne
----------------
Filmy
Pomoc w grach i innych :)
Muzyka
< < < Czat > > >
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maniak
Wysłany: Czw 15:33, 18 Sty 2007
Temat postu: [18.01.2007] Rady i pomoce do Ghotica II cz.3
Jak przywrócić amuletowi moc?
PODPOWIEDŹ 20. Jedyny sposób to zdobycie serc czterech smoków. Ruszaj do Kolonii. Najpierw jednak odwiedź zamek oraz dokładnie wypytaj Garonda i Orica. Oni sporo wiedzą o przerośniętych gadach. Za każdym razem nim zabijesz smoka załóż amulet i porozmawiaj z gadem. Po pokonaniu potwora zabierz jego serce i wróć do zamku. Korzystając z aparatury alchemika, umieść serce w amulecie. Pogadaj z Oricem.
Gdzie ukryły się smoki?
PODPOWIEDŹ 21. Oto galeria potworów według rosnącej skali wyzwania. Najsłabszy gad Pandrodor siedzi na bagnach na zachód od zamku. Kolejny - Pedrakhan - skrył się w fortecy na południowym-wschodzie. Drogę do niego obsadzili jaszczuroludzie i orkowie. By dostać się do potwora, wspinasz się wysoko, aż do jamy nad obeliskiem. Trzeci rywal - Feomathar - czeka przy wulkanie na wschód od zamku. Po drodze eksterminujesz ogniste warany. Ostatniego gada - Finkregha - znajdziesz w północno-zachodniej części mroźnej doliny. Strzegą go śnieżne golemy.
Jak pokonać smoki?
PODPOWIEDŹ 22. Jeśli chcesz samemu walczyć z potworami, poruszaj się bardzo szybko, unikając magicznych ataków. Jako wojownik podejdź do smoka jak najbliżej i zasyp go gradem błyskawicznych ciosów. Jeśli jesteś biegłym szermierzem, gad nie będzie miał szansy na wyprowadzenie ataku.
PODPOWIEDŹ 23. Do rozprawy z gadami możesz zatrudnić pomocników. Jednym z nich jest Biff czekający koło wejścia do Doliny. Inni pomocnicy to Rod i Cipher czający się w pobliżu smoka Pandrodora. Walcząc grupą, staraj się ściągnąć ataki potwora na siebie. Będziesz unikał magicznych pocisków, a reszta zespołu postara się ubić bestię. Bez obaw - punkty doświadczenia i tak dostaniesz tylko ty.
Rozdział 5
Amulet odzyskał moc. Co teraz robić?
PODPOWIEDŹ 24. Musisz odszukać przywódcę smoków, który ponoć ukrył się w Irdorath. Cóż to za miejsce? Odwiedź Pyrokara, potem idź do wieży Xardasa. Stojący przed nią Lester przekaże ci list. Wróć do Pyrokara, który da ci klucz do piwnic klasztoru. W środku przeczytaj list Xardasa i księgę leżącą na prawo od stołu alchemika. Użyj jednej z piwnicznych lamp, by odkryć tajne przejście. W lochu rozpraw się z demonami. Zabierz morską mapę, księgę i kamień runiczny. Poczytaj o tworzeniu run teleportacyjnych.
Jak dostanę się na wyspę Irdorath?
PODPOWIEDŹ 25. Potrzebujesz statku i załogi dowodzonej przez dobrego kapitana.
PODPOWIEDŹ 29: Załoga już czeka w porcie. Czas się zaokrętować.
Kto ma zostać kapitanem?
PODPOWIEDŹ 26. Do wyboru są trzej morscy weterani:
1) Stary Jack przesiaduje w porcie Khorinis. Poprowadzi okręt, jeśli pozbędziesz się bandytów z jego latarni i znajdziesz mu zastępcę (porozmawiaj z Brianem - pomocnikiem kowala).
2) Torlof z dworu Onara chce, byś wpuścił orków do zamku w Kolonii. Jeśli zdecydujesz się na tak szalony krok, odbierz klucz jednemu ze strażników bramy i otwórz skobel. Orkowie wedrą się do środka, a Torlof chętnie zostanie kapitanem.
3) Trzeci kandydat to Jorgen czekający przed klasztorem. Chce dołączyć do zakonu, ale Pyrokar każe mu dowieść swej wartości i usunąć demona z wieży Xardasa. Pobij stwora, a pozyskasz kapitana Jorgena.
Gdzie najmę załogę?
PODPOWIEDŹ 27. Na statek zabierasz od pięciu do dziewięciu marynarzy. Wybierasz ich spośród 12 kandydatów. Oto pełna lista: Diego, Lares, Vatras (Khorinis), Lee, Gorn, Bennet, Angar (majątek Onara), Wilk (majątek Bengara), Milten (klasztor), Mario (gospoda), Lester (wieża Xardasa), Biff (Kolonia).
PODPOWIEDŹ 28. Może się zdarzyć, że część z powyższych rekrutów już nie żyje bądź jest na ciebie obrażona. Masz wtedy mniejszy wybór. Zabierz jednak jak najwięcej marynarzy, zwracając uwagę na ich umiejętności. Przydatne są leczenie Vatrasa czy możliwość szkoleń. Pamiętaj, że Mario to przyszły zdrajca.
Gdzie jest statek?
PODPOWIEDŹ 29. Popłyniesz na wielkim galeonie zacumowanym w porcie Khorinis. Jeśli jesteś paladynem lub magiem, wejdziesz na pokład bez problemów. Wystarczy zagadnąć strażników. Jako łowca smoków masz do wyboru dwie drogi:
1) Wpuścić orków do zamku w Kolonii (patrz podpowiedź 26).
2) Kupić fałszywe dokumenty od Lee lub Onara i przedstawić je sędziemu z Khorinis.
Rozdział 6
Jak mam się dostać do serca wyspy?
PODPOWIEDŹ 30. W komnacie herszta orków chwyć za pochodnie, które otworzą tajne przejście. Za drzwiami czeka smok Feodaron. Jego serce umieść w amulecie Oko Innosa.
Jak przekroczę wąwóz?
PODPOWIEDŹ 31. Z okna wieży strzel do przełącznika. W ten sposób opuścisz zwodzony most. To jedyna droga.
Jak dostać się do krypty?
PODPOWIEDŹ 32. Klucz odbierzesz Acholowi. Zabierz run z czarem: zniszczenie zła. To wspaniała broń przeciwko nieumarłym. Przez kryptę wiedzie tylko jedna droga. W środku czeka cię seria ciężkich walk oraz kilkakrotne manipulowanie dźwigniami i przyciskami. Wejścia do wielkiej sali strzeże mroczny mag. Przy jego ciele znajdziesz pergamin z zaklęciem. Odczytaj go, a otworzysz masywne wrota.
Jak pokonać ostatniego smoka?
PODPOWIEDŹ 33. Rozpocznij od rozmowy (musisz mieć Oko Innosa z sercem Feodarona). Z nieumarłym smokiem łatwo się uporać, stosując zaklęcie: zniszczenie zła. Chwała pogromcy smoków! Świat został ocalony.
i koniec rad i Pomocy teraz mozecie grac:D
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin