Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
»
RTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
WAŻNE!!
Newsy
Gry
----------------
RPG
MMORPG
RTS
Wyścigi
Sportowe
Przygodówki
FPP, TPP i FPS
Papierówki
Konsole
----------------
PlayStation 2
Download
----------------
Gry
Filmy
Programy
Inne
----------------
Filmy
Pomoc w grach i innych :)
Muzyka
< < < Czat > > >
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MASACRE
Wysłany: Sob 15:00, 17 Mar 2007
Temat postu: [17.03.2007] Rise of Nations: Rise of Legends
Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.
Centrum i newralgicznym elementem wszystkich nacji są ich miasta. Na początku rozgrywki zaczynamy z małą aglomeracją, a w miarę postępów możemy ją rozbudowywać o dodatkowe dzielnice (m.in. militarną, gildii, kupiecką czy pałacową) i poziomy (łącznie trzy). Każdy dodatek zwiększa możliwości prowadzonej cywilizacji, np. dzielnica militarna pozwala na wybudowanie lepszych typów wojsk, a kupiecka zwiększa ilość karawan oraz punktów przeznaczonych na rozwój wynalazków. Tu przy okazji warto wspomnieć, iż każda strona konfliktu posiada cztery ścieżki rozwoju, przy czym dwie z nich są wspólne a dwie unikalne.
Wszyscy oponenci dysponują odmiennym asortymentem jednostek bojowych, zarówno tych zwykłych, zwanych „mięsem armatnim”, jak i tych specjalnych. Przykładowo Alimowie mogą pochwalić się dwoma smokami „Piasek” i „Szkło”, z których, ten drugi potrafi skupić swoim ciałem światło, a następnie przy pomocy tej energii wysadzić wszytko w pobliżu. Z kolei cywilizacja Vinci posiada ogromne mechaniczne pająki, przypominające tego widzianego w filmie Wild Wild West. W szeregach wojsk zwaśnionych stron spotykamy też herosów o niemalże boskich mocach. Jedni z nich potrafią zamrażać wszystkie jednostki w okolicy na pewien okres czasu, inni wzywać śmiercionośny szwadron śmigłowców itd.
Rise of Nations: Rise of Legends zawiera w sobie szereg cech znanych z poprzedniczki, jak choćby mapę globalną, gdzie wydajemy rozkazy armiom w trybie turowym, granice narodowe, czy opcję zużycia oddziałów znajdujących się poza granicami własnego kraju. Gra pozwala też na zajmowanie wrogich miast, rejonów neutralnych, kopalń (źródła surowców), oaz, świątyń, i tym samym poszerzanie swoich granic. Dodano też kilka nowych elementów, urozmaicających rozgrywkę, z których najważniejszym jest idea dominacji. Gdy jedna z cywilizacji prześcignie inne w jednej z czterech dziedzin: tj. Capture (ilość terenów będących pod naszą kuratelą), Tactical (ilość punktów zdobytych podczas niszczenia wrogich instalacji), Resources (ilość pozyskanych surowców), Tech Tracks (rozwój naukowy), to wówczas osiąga status dominacji nad resztą i tym samym otrzymuje specjalne bonusy. Oczywiście przeciwnik, może następnie prześcignąć dominanta i odebrać mu jego dodatkowe cechy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin