Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
»
RTS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
WAŻNE!!
Newsy
Gry
----------------
RPG
MMORPG
RTS
Wyścigi
Sportowe
Przygodówki
FPP, TPP i FPS
Papierówki
Konsole
----------------
PlayStation 2
Download
----------------
Gry
Filmy
Programy
Inne
----------------
Filmy
Pomoc w grach i innych :)
Muzyka
< < < Czat > > >
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MASACRE
Wysłany: Śro 18:21, 21 Mar 2007
Temat postu:
grałem w emergency3 i niezłe było
mateo_2388
Wysłany: Śro 11:50, 21 Mar 2007
Temat postu: [21.03.2007] Emergency 4: Global Fighters For Life
producent: Sixteen Tons Entertainment
wydawca: Take 2 Interactive
dystrybutor PL: TopWare Poland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne
Data Premiery:
Świat: 31 marca 2006
Polska: jeszcze nie ogłoszona
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: 12+
nośnik: 2 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 5700 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP.
Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych. W czwartej części piastujemy stanowisko szefa fikcyjnej organizacji ratunkowej, w skład której wchodzą wyspecjalizowane grupy zadaniowe – od strażaków, przez ratowników medycznych, policjantów, a na specach od usterek technicznych kończąc. Oprócz standardowych rozwiązań znanych z poprzednich części, twórcy wprowadzili szereg unowocześnień i innowacji.
Bodaj najistotniejszym novum w Emergency 4 jest związanie niemal wszystkich misji „kampanii” (głównego trybu gry) z jednym, tętniącym życiem miastem, co w efekcie owocuje ciągiem przyczynowo-skutkowym między kolejnymi zadaniami i wynikami naszych działań. Firma posiada własny budżet i szczegółowy zakres obowiązków, tylko od gracza zależy na co przeznaczy w danym miesiącu dostępne środki oraz jaki będzie efekt jego poczynań. Sama gra zaś toczy się w czasie rzeczywistym, świat gry jest w pełni dynamiczny, ulega nieustannym zmianom, zaś naszym głównym zajęciem jest baczna obserwacja kolejnych zdarzeń oraz podejmowanie odpowiednich decyzji w celu zminimalizowania ilości ofiar oraz strat w mieniu. Oprócz ratowania ludności lokalnej od wszelkiego rodzaju nieszczęść i katastrof, gracz otrzymuje także zadania w skali międzynarodowej – wraz z ekipą wyrusza np. zwartą jednostką zadaniową na mroźną Antarktydę, czy też formuje i wysyła oddział specjalistów mających nieść pomoc na Bliskim Wschodzie, bez przerwy zagrożonym atakami terrorystycznymi. Misje przygotowano ze szczególną dbałością o zróżnicowanie, każde zadanie wymaga więc indywidualnej analizy oraz zaangażowania konkretnych służb, w zależności od rodzaju zagrożenia. Czasami będzie to zwykła konieczność udzielenia komuś pomocy medycznej, czasami przytrafi się samochodowy karambol, innym razem zdarzą się pożary wielkich połaci terenu, powodzie, trzęsienia ziemi, a nawet brutalne i bezwzględne akty terroru. Liczba wszystkich, odgórnie przygotowanych przez autorów zadań, sięga dwudziestu, co przy olbrzymiej kompleksowości naszych działań i dużym poziomie skomplikowania większości wydarzeń, zapewnia graczowi kilkadziesiąt godzin strategicznej, realistycznej rozgrywki.
Zupełną nowością w serii Emergency jest przygotowany specjalnie dla czwartej części tryb multiplayer, oczywiście opierający się na zasadzie cooperative. Łączymy więc swoje siły i wspólnie staramy się zażegnać wielkiemu niebezpieczeństwu. Do naszej dyspozycji oddano także nowe zabawki ratownicze – np. awionetka rekonesansowa, górski śmigłowiec ratowniczy czy też „TransAid”, duży samolot transportowy, przeznaczony do misji międzynarodowych. Udoskonalenia nie ominęły szaty graficznej, programiści i artyści ze szczególną pieczołowitością koncentrowali się na przygotowaniu zapierających dech w piersiach efektów, np. niezwykle efektownego i realistycznego rozprzestrzeniania się ognia, wiernego odwzorowania efektów pogodowych, refleksów światła czy gry światłocieni. Fizykę gry napędza zmodernizowany silnik, zapewniający symulację rzeczywistości na wysokim poziomie – każde zawalenie się mostu czy budowli wygląda inaczej, w zależności od masy obiektu i wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Z racji na duży poziom trudności i komplikacji gry, programiści ze szczególną uwagą podeszli do usprawnienia interfejsu użytkownika i ułatwienia kontroli nad akcją gry, m.in. poprzez poprawienie systemu tzw. micromanagementu, wprowadzenie systemu aktywnej pomocy w czasie gry oraz przygotowanie kompleksowego i rozbudowanego tutoriala, który nawet kompletnego laika nauczy tajników ratowania życia i mienia przed różnorakimi niebezpieczeństwami. Wreszcie, gracz ma możliwość skorzystania z tzw. Challenge Mode i wypróbowania się w zupełnie nowym środowisku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin