Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum o grach na pc i konsole, o filmach i innych Strona Główna
»
FPP, TPP i FPS
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
WAŻNE!!
Newsy
Gry
----------------
RPG
MMORPG
RTS
Wyścigi
Sportowe
Przygodówki
FPP, TPP i FPS
Papierówki
Konsole
----------------
PlayStation 2
Download
----------------
Gry
Filmy
Programy
Inne
----------------
Filmy
Pomoc w grach i innych :)
Muzyka
< < < Czat > > >
Licznik odwiedzin
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mateo_2388
Wysłany: Czw 9:07, 22 Mar 2007
Temat postu:
te linki sa z gry po niemiecku czy po angielsku bo ja posiadam tylko wersje niemiecką??
Gomez
Wysłany: Śro 18:35, 21 Mar 2007
Temat postu:
linki do gierki w dziale upload
MASACRE
Wysłany: Śro 18:16, 21 Mar 2007
Temat postu:
w takie gry trza grać
mateo_2388
Wysłany: Śro 13:53, 21 Mar 2007
Temat postu: [21.03.2007] El Matador
producent: Plastic Reality Technologies
wydawca: Cenega
dystrybutor PL: Cenega Poland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / TPP
Data Premiery:
Świat: 15 września 2006
Polska: jeszcze nie ogłoszona
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
Kod:
Minimum requirements (minimum graphical detail)
- 1.5 GHz Pentium 3 \ AMD Athlon class processor
- 128 MB DirectX 9 compatible AGP graphics card with HW pixel & vertex shaders support (nVidia GeForce 4, ATI Radeon 8500,...)
-512 MB RAM
- 2.5 GB hard drive space
- Windows XP
- Sound Blaster compatible sound card
- DirectX 9
Recommended requirements (medium graphical detail)
- ~3 GHz Pentium 4 \ AMD Athlon class processor
- 256 MB DirectX 9 class AGP graphics card with pixel and vertex shaders v2.0 support (GeForce6,Radeon 9800 Pro,...)
- 1024 MB RAM
- EAX enabled sound card
- 2.5 GB hard drive space
- Windows XP
- DirectX 9
Gra akcji, w której główny bohater jest obserwowany z perspektywy trzeciej osoby (widok TPP). „El Matador” łączy elementy prostych gier taktycznych i popularnych „skradanek”. Bohater może pozostawać w ukryciu co znacząco ułatwi mu wykonanie niektórych zadań. W wielu miejscach jest to wręcz obowiązkowe i odkrycie swej pozycji zaowocuje zawaleniem całego zadania.
Akcję „El Matador” osadzono w Południowej Ameryce. Autorzy gry szczególny nacisk położyli na widowiskowość i nieprzewidywalność fabuły. Gracz co chwila zaskakiwany jest nowymi sytuacjami, z którymi musi sobie poradzić. Przedstawiona historia to tradycyjna opowieść o korupcji, zemście i sprawiedliwości. Fabuła gry jest dodatkowo urozmaicona licznymi filmikami przerywnikowymi. Istotną rolę odgrywają w niej handlarze narkotyków.
Właściwa rozgrywka przypomina takie tytuły jak „Splinter Cell” czy „Gorky Zero”. Na kampanię singleplayer składa się kilkanaście misji. Większość z nich wymaga pozostawania w ukryciu. Autorzy gry zadbali o wysoki realizm rozgrywki. Wzorem podobnych tytułów do dyspozycji gracza oddano pokaźny arsenał broni (większość z nich wyciszono) i gadżetów. Niektóre z nich wykorzystuje się do bezpośredniego usuwania wrogów, inne służą tylko i wyłącznie do odwracania ich uwagi.
Przeciwnicy są wyjątkowo zróżnicowani. Generalnie możemy podzielić ich na trzy grupy. Zdecydowanie największym wyzwaniem są członkowie gangów. Są oni przeważnie świetnie uzbrojeni, dodatkowo ich liderzy w niektórych etapach pełnią funkcję bossów. Pozostałe dwie grupy to wrogo nastawieni cywile oraz niebezpieczne zwierzęta (na przykład psy czy krokodyle). Gracz musi starannie wybierać swoje cele, niektórych wrogów lepiej jest po prostu ominąć niż wszczynać niepotrzebne starcie. Inteligencja przeciwników jest uzależniona od „stopnia”, który zajmują. Przykładowo, przywódcy gangów mogą wydawać swym podwładnym polecenia a sami nie wdawać się w walkę. Zadbano także o realistycznie oddanie ich reakcji na różne sytuacje, np. po ujrzeniu martwego kolegi czy postaci gracza. Wrogowie mogą koordynować swe ruchy, wycofywać się w bezpieczniejsze miejsca czy na przykład wszczynać alarm. Gra została zrealizowana w pełnym trójwymiarze, obsługuje też wiele nowoczesnych efektów sprzętowych (m.in. rag doll - fizykę szmacianej lalki).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin