Przegląd tematu
Autor Wiadomość
haderQ
PostWysłany: Sob 14:10, 20 Sty 2007    Temat postu:

Jezu jak ja w to dawno nie grałem... Dzięki za przypomnienie o tej fantastycznej gierce. Polecam ją każdemu mianiakowi przygodówek, który ma zarówno kompa słabego jak i świetnego Very Happy
pzdr
Mario206
PostWysłany: Pią 22:52, 19 Sty 2007    Temat postu: [19.01.2007] Thief 2: The Metal Age






producent: Looking Glass Technologies
wydawca: SCi / Eidos

kategoria: gry akcji / przygodowa

Data Premiery:
Świat: 23 marca 2000
Polska: 23 kwietnia 2000

tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+

nośnik: 2 CD

Wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D..

Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=481

Opis Gry

Thief 2: The Metal Age jest kontynuacją pierwszej części gry, która odniosła duży sukces na całym świecie stając się zalążkiem nowego gatunku gier, który został nazwany FPS - first person sneaker, czyli skradacz z widokiem dla pierwszej osoby. Wciel się ponownie w postać Garretta, złodzieja, skłonnego dokonać nawet najbardziej zuchwałej kradzieży, byle tylko móc na tym zarobić.

Rok pracy zaowocował nie tylko pokaźnym majątkiem i sławą, ale także wieloma zaciekłymi wrogami. Nowo wybrany szeryf Gorman Truart, nie do końca wiadomo czemu, rozpoczął szeroko zakrojoną akcję pościgową właśnie za nim. Twoim zadaniem jest utrzymanie Garretta przy życiu oraz rozwiązanie zagadki nagłego wzrostu zainteresowania jego osobą. Wzmocnione patrole, znikający żebracy dają złudne poczucie bezpieczeństwa mieszkańcom, którzy niczego nie świadomi nie zauważają wielu niepokojących sygnałów.

Kolejna część rozgrywki będzie się toczyć przeciwko trzem różnym frakcjom kierującym miastem. Thief 2 będzie zawierać te same elementy, które przyczyniły się do sukcesu pierwszej części, która zrewolucjonizowała gatunek FPP głównie poprzez kompleksową symulację otaczającego środowiska, ale także dzięki wysokiemu poziomowi sztucznej inteligencji przeciwników.

* realistyczna mgła, szczególnie na zewnątrz budynków, doskonale maskującą poczynania gracza
* ruchoma kamera - Mechaniczne Oko – posiadająca zdolność widzenia w ciemności, powiększania obrazu oraz widzenia w termozwizji
* nowy rodzaj strzał przyczepiający się do powierzchni innych niż drewno i ziemia
* mikstura niewidzialności
* poprawione 16 bitowe tekstury wysokiej rozdzielczości oraz dynamiczne oświetlenie
* poprawione algorytmy sztucznej inteligencji

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.