MASACRE |
Wysłany: Sob 8:51, 03 Mar 2007 Temat postu: [03.03.2007] Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast |
|
Połączenie sił Activision, Lucas Arts oraz Raven Software musiało przynieść niesamowite i zaskakujące rezultaty...
A dodanie do tego potęgi enginu Quake III Arena nie może pozostawić żadnych wątpliwości....
Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II jest dynamiczną grą dla jednego lub wielu graczy, kontynuującą opowieść o pewnym potężnym Jedi – Kyle’u Katarn’ie, zmagającym się z potęgą i niebezpieczeństwami jakie niesie ze sobą Moc. W olbrzymim, szczegółowo odwzorowanym świecie Gwiezdnych Wojen gracze spotkają wielu potężnych przeciwników i jeszcze raz staną do walki z wrogami Rebeliantów. Dzięki Mocy i całemu arsenałowi różnych broni, w tym symbol Rycerzy Jedi – miecz świetlny, przyszłość Kyle’a Katarn’a i całej galaktyki znajdzie się ponownie w rękach graczy.
Akcja Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II rozpoczyna się kilka lat po tym jak Katarn pomścił swojego ojca i pokonał Jerec’a i jego grupę Mrocznych Jedi. Od tamtej pory Katarn, bojąc się pokusy mrocznej strony Mocy, zrezygnował ze wszystkiego co miało z nią jakikolwiek związek. Ale przeznaczenie nie zrezygnowało... Kyle dowiaduje się o nowym potężnym Mrocznym Jedi próbującym stworzyć technologię potężniejszą od Mocy. Technologię, która była by wstanie pokonać Moc. Jeszcze raz przeznaczenie Katarn’a oraz przyszłość galaktyki zależą od tego czy przeciwstawi się swojej mrocznej przeszłości i pokona szerzące się zło.
Grając w Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II można spotkać wiele różnych sposobów wykorzystywania Mocy, między innymi Leczenie, Skakanie, Szybkość, Pchnięcie, Błyskawica i Opanowanie Umysłu (Jedi Mind Tricks). W każdej sytuacji, czy w walce czy w ukryciu, gracz ma również do dyspozycji wiele różnych, starych i nowych, broni do swojej dyspozycji – np.: miecz świetlny, pistolet (Bryar blaster pistol), karabinek szturmowy (blaster rifle), pałka, kusza Wookiee’ch, detonatory termiczne czy ruchome miny.
W Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II spotkać można wiele zapierających dech w piersiach lokacji, takich jak Miasto w Chmurach, Akademia Rycerzy Jedi na planecie Yavin 4, Nar Shadda, księżyc przemytników i wiele nigdy miejsc.
Gra wykorzystuje zmodyfikowaną wersję enginu Quake III Arena, co pozwoliło na wiele usprawnień, takich jak jeszcze dokładniejsza i bardziej szczegółowa grafika oraz większe poziomy. Przy produkcji z firmą Raven ściśle współpracował LucasArts, w tym członkowie zespołu, który stworzył Jedi Knight: Dark Forces II.
|
|