Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Xsardaks
PostWysłany: Czw 19:39, 15 Mar 2007    Temat postu:

świtna jak każdy UT
MASACRE
PostWysłany: Sob 23:45, 03 Mar 2007    Temat postu:

Wypas jest 10/10
maniak
PostWysłany: Sob 19:47, 03 Mar 2007    Temat postu:

Nie przepadam ale gra moze byc lepsza fabula i ma ocene 9/10
MASACRE
PostWysłany: Sob 17:17, 03 Mar 2007    Temat postu: [03.03.2007] Unreal Tournament 2004


Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes. Unreal Tournament 2004 zawiera wszystko to, co znalazło się w Unreal Tournament 2003 oraz wydane po premierze UT2003 dodatki, patche i rozszerzenia, a ponadto szereg nowych cech wzbogacających tą produkcję.

Ta część poza udoskonaloną oprawą graficzną (poprawiony engine UT2003) i dźwiękową oraz usprawnionym interfejsem użytkownika, rozszerza możliwości poprzedniej edycji o dwa tryby rozgrywki: Assault Mode (tryb który znalazł się w pierwszym Tournamencie, ale nie pojawił się w Unreal Tournament 2003) oraz Onslaught Mode (tryb wzorowany na tym co widzieliśmy np. w grze Battlefield 1942), w którym walczymy na olbrzymich rozmiarów mapach i korzystamy z szerokiego asortymentu nowych broni oraz pojazdów, zarówno naziemnych jak i latających. Przygotowano dziewięć map przeznaczonych do gry w trybie Onslaught Mode oraz sześć map do gry w trybie Assault Mode.

Twórcy zaimplementowali w Unreal Tournament 2004 dziewięć typów pojazdów, w tym: Manta, Scorpion, Hellbender, Goliath, Raptor, oraz Phoenix; rozszerzyli także arsenał dostępnych broni o m.in.: AVRIL,
Magnetic Grenade Launcher i Spider Mine Layer. Ponadto poza mapami dedykowanymi rozgrywce w nowych trybach, przygotowano 20 nigdy nie widzianych map dedykowanych trybom, które znalazły się w poprzedniej edycji tego cyklu, tj. Deathmatch, Capture the Flag, Domination oraz Bombing Run.

W Unreal Tournament 2004 pojawia się specjalny system przeznaczony do porozumiewania się za pomocą głosu (Live voice chat z dźwiękiem 3D) oraz system głosowania, dzięki któremu gracze mogą sami wybierać mapy na jakich chcą walczyć, tryb rozgrywki, jej zasady, itp. Dostępny jest również klanowy system głosowań. Ciekawą innowacją jest też możliwość obserwowania meczów (UnrealTV) przez setki graczy (kibiców), przy minimalnym obciążeniu serwera gry.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.