Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Ashin
PostWysłany: Pią 21:36, 06 Lip 2007    Temat postu:

Powiem tak, bardzo szanuje swiat w ktorym stworzono gierke, gdyz jestem fanem ksiazkowej wersji wampira, aczkolwiek ta gra prezentuje sie troszke zenujaco, co sie rzuca w oczy. Poczatkowy filmik dla kazdego klanu jest taki sam, czyli praktycznie wynika z tego ze klany sie nie roznia od siebie podejsciem do zycia, oraz wyborem adeptow. Kazdy i tak konczyl w lozku...
Modele postaci tez srednio sie prezentuja, poruszaja sie sztywno, brak w ogole samodzielnego tworzenia postaci, dzieki czemu mozemy sie z nimi bardziej z zzyc. Ogolnie bida z nedza ta gra, aczkolwiek klimat potrafi nawet zbudowac, szkoda ze tak ograniczona mogli ja lepiej dopracowac...
mateo_2388
PostWysłany: Śro 12:01, 21 Mar 2007    Temat postu: [21.03.2007] Vampire The Masquarade Bloodlines

kategoria: cRPG

producent: Troika Games
wydawca: Activision
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
data premiery: 16 listopada 2004
data wydania PL: 26 listopada 2004
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB, 3.3 GB HDD.

Vampire The Masquerade - Bloodlines jest kolejną wirtualną interpretacją klasycznego (pen & paper) systemu RPG firmy White Wolf Publishing. Głównymi wykonawcami produktu są programiści, którzy stworzyli wcześniej m.in. Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura i debiutancką odsłonę kultowego cyklu Fallout. Akcję osadzono w trójwymiarowym środowisku, prezentowanym z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Natomiast renderowaniem oprawy wizualnej zajmuje się zaawansowany „silnik” Source, zaprojektowany pierwotnie dla drugiej części serii Half-Life.

Nieliniowa warstwa fabularna przedstawia nam alternatywną wizję współczesnego Los Angeles, zatopionego bez reszty w mrocznej atmosferze (niebo szczelnie przykryte ciemnymi chmurami, zadymione nocne kluby, przesiąknięte wilgocią kanały, spowite mgłą cmentarze itp.). Właśnie w takim otoczeniu rozpoczynamy drogę na szczyt hierarchii jednego z siedmiu klanów wampirów (np. Nosferatu, Gangrel i Malkavian). Każde stronnictwo oferuje swojemu członkowi specyficzne umiejętności (niewidzialność, nadnaturalna szybkość, kontrola umysłu itd.), determinujące sposób prowadzenia rozgrywki. Bohater może posiadać maksymalnie dwanaście zdolności, ulegających rozwojowi za sprawą punktów doświadczenia. Pomocne w eliminowaniu wszelakich oponentów okazują się jednak nie tylko wspomniane sprawności, ale również rozmaite rodzaje broni (m.in. nóż, katana, pistolet maszynowy i miotacz płomieni).

Ponadto developerzy zaimplementowali system dialogów, oparty o przygotowane wcześniej ścieżki i ukazujący realistyczne emocje na twarzach rozmówców. Do tego dochodzą jeszcze zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji i wysoki stopień interaktywności wirtualnego środowiska. Całości dopełnia opcja wieloosobowej zabawy online, traktująca o walkach grup wampirów z łowcami.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.