Przegląd tematu |
Wysłany: Wto 13:35, 03 Lip 2007 Temat postu: | |
jak to nie wszystko mieli pomysł i go zrealizowali wiec to wszystko a teraz udoskonalają tą giere |
Wysłany: Sob 18:40, 30 Cze 2007 Temat postu: | |
@Cast
pomysl jest wazny ale to nie wszyycho |
Wysłany: Sob 16:21, 30 Cze 2007 Temat postu: | |
a mnie to zawsze cieszyło jak kogoś rozpierdykałem na ekranie z bazuki czy uzi |
Wysłany: Sob 10:37, 30 Cze 2007 Temat postu: | |
No Dobra Jak Wolicie... Mi Sie Gra Podoba Podoba Mi Sie Pomysłowosc z Jaką Zrobiono tą Gre |
Wysłany: Pią 17:25, 29 Cze 2007 Temat postu: | |
MASACRE ma racje jest to gra głupia ,dla dziecie ale jak mielismy po te 7 lat to sie fajnie w to grało |
Wysłany: Pią 14:52, 29 Cze 2007 Temat postu: | |
bo ta gra to cos co najgorsze moze byc. Lazisz durnymi robaczkami z kolorowa, samonaprawadzajaca bazooka w reku. Jeszcze texty leca "Jeszcze pozalujesz". I chyba nie trza uzasadniac dlaczego odradzam |
Wysłany: Czw 23:26, 28 Cze 2007 Temat postu: | |
Dlaczego odradzasz.. ? Uzasadnij swoją odpowiedz czekam |
Wysłany: Czw 17:33, 28 Cze 2007 Temat postu: | |
no w Armagedon gralem jak mialem z 7 lat teraz mam 13 czyli 6 lat wstecz, nie wiem jak z ta wersja ale ODRADZAM grania w to |
Wysłany: Czw 13:35, 28 Cze 2007 Temat postu: | |
Wormsy wymiataja...a graliście w pierwsza wersje??trudno ją odpalic ale jak juz pujdzie...to dopiero frajda |
Wysłany: Czw 13:22, 28 Cze 2007 Temat postu: | |
nie ma to jak worms armagedon jeszcze w 2d |
Wysłany: Czw 12:24, 28 Cze 2007 Temat postu: [28.06.07] Worms 4: Totalna Rozwałka | |
Worms 4: Totalna Rozwałka (Mayhem)
kategoria: zręcznościówka, strzelanka producent: Team 17 Software wydawca: Codemasters Software dystrybutor PL: CD Projekt data premiery: 29 lipca 2005 data wydania PL: 15 września 2005 Wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza). zobacz oficjalną stronę WWW: Worms 4 Mayhem OPISIK Worms 4: Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii traktującej o starciach uzbrojonych po zęby, inteligentnych, gadatliwych i przy tym niezwykle zabawnych tytułowych robaczków. Warto odnotować, iż premiera Worms 4: Mayhem jest w dużym stopniu powiązana z obchodami dziesięciolecia całej serii. Podobnie jak wcześniej, gra oprócz komputerów osobistych zaplanowana została na konsole nowej generacji (PS2, Xbox). Znajdująca się w tytule opisywanej produkcji cyfra 4 słusznie sugeruje, iż jest to bezpośrednia kontynuacja wydanej w 2003 roku gry Worms 3D, a nie stworzonej jakiś czas później i nakierowanej na strategiczny aspekt rozgrywki Worms Forts Under Siege. Zabawa przebiega w dość klasyczny dla serii sposób. Do walk stają drużyny złożone z określonej ilości robaków. Wygrywa ta z ekip, która zdoła pozbyć się wszystkich oponentów. Autorzy Mayhem przewidzieli rozbudowaną kampanię singleplayer, w skład której wchodzi około trzydziestu zróżnicowanych etapów. Aby ukończyć większość poziomów należy sprostać określonym celom - zdobyć ważny przedmiot, czy też zniszczyć zaznaczony na mapie obiekt. Co pewien czas spotyka się wyjątkowo silnych bossów, których należy oczywiście wyeliminować. Nie mogło również zabraknąć licznych trybów sieciowych, które stanowią esencję tego typu rozgrywki. Co ciekawe, w wielu przypadkach do zabawy wystarczy pojedynczy komputer, zawodnicy wykonują bowiem swe ruchy na zmianę. Multiplayerowe pojedynki mogą toczyć się na mapach znanych z singleplayera lub dwudziestu zupełnie nowych. Walki rozgrywane są w pięciu różnych strefach tematycznych, między innymi prehistorycznej i arabskiej. Warto dodać, iż otoczenie podlega pełnej destrukcji. Udostępniony grającym arsenał tradycyjnie już uległ nieznacznemu poszerzeniu. W grze pojawiają się takie przedmioty jak Poison Arrow, Sentry Gun, Tail Nail, Bovine Blitz czy Iron Donkey. Zupełną nowością jest możliwość tworzenia własnych modeli broni z gotowych elementów. Owocem tych prac mogą być narzędzia zagłady, które nie tylko zaskoczą przeciwników, ale i zadadzą im możliwie jak największe obrażenia. Autorzy przewidzieli również możliwość tworzenia własnych modeli zawodników, tak aby odróżniali się na tle całej reszty. Możemy ustalić wygląd włosów, rąk czy twarzy posiadanego robaka, podarować mu dodatkowe gadżety (np. okulary przeciwsłoneczne), a nawet ustalić rodzaje wydawanych przez niego okrzyków (także w momencie śmierci). Oprawa wizualna gry przypomina poprzednie odsłony serii, a konkretnie dwie pozycje, które obdarzono trójwymiarowym silnikiem graficznym - Worms 3D i Worms Forts Under Siege. Autorzy zadbali o ulepszoną pracę kamery i całą masę nowych animacji. Większość z nich związana jest z wykonywanymi przez robaki czynnościami. Kilka Screnów: ~1~ ~2~ ~3~ |