Przegląd tematu |
Wysłany: Sob 11:24, 30 Cze 2007 Temat postu: [30.06.2007] Sacred 2: Fallen Angel | |
Sacred 2: Fallen Angel
Sacred 2: Fallen Angel Wydawca polski: Cenega Poland Wydawca oryginalny: Ascaron Data wydania polskiego: /2008 Data wydania oryginału: /2008 Oryginalna strona gry: http://www.sacred2.com/ Tryby gry: Single player, Multi player Dostępna platforma: PC Systemy operacyjne: Windows XP, Windows Vista OPISIK Radujcie się fani Sacreda, albowiem nadchodzi ten, któremu dane będzie wypełnić wolę przeznaczenia. Wielkimi krokami, nadchodzi Sacred 2. Tytuł, który mimo sporej krytyki, odniósł wielki sukces. Do dzisiaj sprzedano prawie 2 mln kopii tejże gry. Z pewnością, pierwsza część to doskonały klon Diablo II. Jednak mimo wszystko okazała się produktem genialnym i zyskała na całym świecie rzesze fanów. Jak to już tradycyjnie bywa, powstać musi nowa część. Jej tytuł brzmi, Sacred 2: Fallen Angel. Zacznijmy od początku... Jak większość z Was wie, fabuła pierwszej części rozgrywała się w pięknej krainie Ankarii. Nie inaczej jest także tym razem. Z jedną wyraźną i bardzo istotną zmianą. Nasza przygoda rozpocznie się tysiąc lat wcześniej. W owym to czasie, świat dopiero poznawał, co należy rozumieć przez dobro i zło. Liczyła się tylko władza. Wyśmienicie wkomponowuje się to w całą rozgrywkę. Autorzy przygotowali dla nas pewną nowość. Możemy stanąć po stronie dobra bądź zła. Bronić Ankariię, bądź ją niszczyć. Co za tym idzie, dostajemy dwie oddzielne kampanie. Według autorów każda z nich zapewnić ma nam około 40 godzin rozgrywki, plus drugie czasu, zajmą nam zadania pobocze. Wątek fabularny nie zapowiada się dość interesująco. Konflikt wewnętrzny elfów, które nie mogą się dogadać co do wykorzystania energii T (która jest siła napędową całej magii w krainie). A gdzieś w tym wszystkim my także będziemy mieli coś do "powiedzenia". W imię dobra walczyć będą Serafinka, Driada Tropicielka, i Inkwizytor. Zaś po ciemnej stronie mocy stanie Strażnik Świątyni, Centurion, a także swojego rodzaju nowość, Ciemna Elfka (z reguły bywają Krwawe lub Mroczne). Na dzień dzisiejszy zaprezentowano dwie postacie, mianowicie The Seraphim i The Shadow Warrior. Dla każdej postaci oczywiście znajdą się także unikatowe item'y. Warto zwrócić też uwagę na wierzchowce. W Sacredzie do dyspozycji mieliśmy konika, który jednak do najlepszych środków transportu nie należał. Jazda na nim prezentowała się fatalnie, w dodatku był łatwym celem dla wszelkiego rodzaju bestii. Teraz każda rasa posiadać ma własnego zwierzaka (a'la World of Warcraft). Co ciekawsze, podobno na własność będzie można posiąść smoka. Oczywiście w grze przyjdzie nam zebrać całe zbrojownie wyposażenia (coś w kościach czuję, ze autorzy jak zwykle ukryją gdzieś super itemy) i ubić zastępy potworów, których w stosunku do części pierwszej ma być dwa razy więcej. Spotkamy między innymi szkielety, zombie, gobliny, skorpiony itp. W grze znajdziemy także tryb multiplayer, z możliwością grania 32 osób jednocześnie. Został także udoskonalony system walki, zwiększono liczbę combosów, które według zapewnień twórców mają być mocnym elementem tejże gry. Osobiście już od dawna uważam, że albo warto robić dobrą grę RPG (Single Player), albo MMORPG (Multi player). Bo z reguły rozdrabnianie się na te dwa tryby większości gier wychodzi na złe. Zupełną nowością będzie edytor, dzięki któremu sami będziemy mogli tworzyć własne przygody w świecie Ankarii. Wątpię jednak, aby dorównał choć w części temu z Neverwinter Nights 2 (obym się mylił). Warto też wspomnieć o oprawie wizualnej, która zapowiada się genialne. Autorzy postanowili całkowicie zrezygnować ze znanego w pierwszej części rzutu izometrycznego, na rzecz pełnego 3D. Screenshoty mówią same za siebie, oby tylko nie powtórzyła się historia Gothica 3, który tnie się nawet na bardzo mocnych maszynach. Do odsłuchania jest już także jeden utwór muzyczny, który z pewnością zostanie zaprezentowany w grze. O stronę audio nie powinniśmy się martwić . Czy nowa odsłona gry sprzed 3 lat uciągnie coraz to cięższe brzemię? Przekonamy się o tym na pewno, jeszcze w tym roku (planowane wydanie na październik 2007). Moim zdaniem Sacred 2 nie będzie czymś wyjątkowym, wytyczającym standardy, grą wybitną... Jednak całe szczęście, że człowiek jest też omylny . SCRENY =1= =2= =3= =4= =5= |