Cast |
Wysłany: Wto 22:29, 11 Wrz 2007 Temat postu: [11.09.2007]Medal of Honor: Airborne |
|
Medal of Honor: Airborne
Data Premiery:
Świat: 04 września 2007
Polska: 14 września 2007
producent: EA Games
wydawca: Electronic Arts Inc.
dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 DVD | cena: 139,90 PLN
Medal of Honor: Airborne jest następnym produktem z gatunku FPS, należącym do popularnej serii, zapoczątkowanej u schyłku lat dziewięćdziesiątych XX wieku – wówczas niniejszy cykl obecny był jedynie na platformie PlayStation pierwszej generacji. Natomiast wraz z omawianą pozycją korporacja Electronic Arts wprowadza markę MoH w świat nowoczesnych konsol (PlayStation 3 i Xbox 360). Nie zabraknie również wersji na PC. Początkowo planowano również wydanie Medal of Honor: Airborne na PlayStation 2 i Xbox, jednak ostatecznie z nich zrezygnowano.
Ponownie przenosimy się do burzliwego okresu II Wojny Światowej, aby tym razem wziąć udział w konflikcie zbrojnym jako spadochroniarz. Wcielamy się w postaci amerykańskich żołnierzy: zwiadowcy Eddiego La Pointe oraz Boyda Taversa z 82 Dywizji Powietrznodesantowej. Każdą spośród zaimplementowanych misji rozpoczynamy na pokładzie transportowego samolotu i aktywnie uczestniczymy w zrzucie - na komendę wyskakujemy z maszyny, swobodnie opadamy, otwieramy spadochron i wreszcie lądujemy (czasami na stałym gruncie, innym razem na dachu). Warto zaznaczyć, że właściwie tylko od naszej decyzji zależy, gdzie dokładnie wystartujemy z naziemną eksploracją pola bitwy. Wszystkie wirtualne zadania zostały umiejscowione na obszarze kontynentu europejskiego, a zatem trafiamy zarówno do francuskiej Normandii, jak i w okolice włoskiego Salerno, czy też nad rzekę Ren.
Podczas walki z niemieckimi żołdakami dysponujemy szeregiem autentycznych typów broni i jeśli jakiegoś konkretnego rodzaju używany wystarczająco często, to nie ma problemu z poddawaniem go stopniowym ulepszeniom (np. pistolet maszynowy Thompson możemy wyposażyć w pojemniejszy magazynek bębnowy, zamontujemy dodatkowy uchwyt poprawiający celność przy stosowaniu ognia ciągłego etc.). Developerzy wprowadzili ponadto sugestywną mimikę twarzy ludzkich - tzw. systemy U-Cap i E-Cap, wykorzystujące przetworzone cyfrowo ruchy prawdziwych aktorów i odpowiadające także za realistyczną animację postaci w wymiarze ogólnym. Całość uzupełnia tryb zabawy wieloosobowej, oferujący m.in. internetową kooperację drużynową. |
|