![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
![]() Warhammer: Mark of Chaos producent: Black Hole Games wydawca: Namco kategoria: strategiczne / RTS Data Premiery: Świat: 14 listopada 2006 Polska: 12 grudnia 2006 tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: 16+ nośnik: 6CD Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 7800 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP. Screeny: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4060 Mark of Chaos pozwala toczyć tak widowiskowe epickie bitwy, że równie dobrze mogłoby obejść się bez fabuły. Mamy jednak XXI wiek i nawet Tetris musi mieć otoczkę fabularną. Gra rozpoczyna się rok po niszczycielskim ataku Armii Chaosu na ziemie Starego Świata. Walki toczą się nieustannie, a szala zwycięstwa powoli zaczyna przechylać się we właściwą stronę. Na arenę wkraczają jednak nowi Czempioni, którzy chcą zjednoczyć wycofujące się Armie Chaosu. Czy im się to uda, zależy od nas i od wyboru strony konfliktu. Nie chcę się rozpisywać o historii opowiedzianej w grze, bo to tylko smakowity dodatek do dania głównego starć. Kampania składa się z 8 rozdziałów: po 4 dla Chaosu i Imperium. Rozgrywa się ona na dużej mapie, po której poruszamy się tylko i wyłącznie głównym bohaterem (jest ich kilku). W trakcie całej gry pokierujemy czterema armiami. Oprócz dwu wymienionych, do naszej dyspozycji oddano Elfy oraz ;szczurowatych; Skavenów. Jak widzicie na załączonych obrazkach, autorzy wyznaczyli ;świetlistą trasę, którą mamy się poruszać. Po drodze natrafimy na miasta, miejsca ważne dla fabuły czy na najistotniejsze - pola bitew. Czasami, mamy jednak niewielki wpływ na wybór ścieżki. Ogranicza się on jedynie do decyzji co do kilku dodatkowych starć, dzięki którym zyskamy trochę więcej punktów doświadczenia, a zdobywają je nie tylko bohaterowie, ale i nasze oddziały (nie ma tu pojedynczych jednostek). |